بدون توجه به وسوسه های مسیر، اهداف را طی کن.
کسی که به سمت هدفش میره متوقف نمیشه.

راه های ارتباطی با #دارالترجمه_رسمی شهر

سایت دارالترجمه رسمی شهر

اینستاگرام دارالترجمه رسمی شهر

لینکدین دارالترجمه رسمی شهر

شماره تماس: 021-
۴۴۲۵۰۶۴۷
۴۴۹۷۷۰۰۶
09193254900 جمشیدی

آدرس: تهران- فلکه دوم صادقیه، ابتدای بزرگراه اشرفی اصفهانی، نبش سازمان آب غربی، جنب آموزشگاه بعثت، پلاک 346، طبقه 1، واحد 3. دارالترجمه شهر (شماره ۲۷۰)



از میان بسیاری از دارالترجمه رسمی در تهران میخواهیم به شما دارالترجمه رسمی شهر را معرفی نمائیم. ترجمه امری مهم برای افراد می باشد چراکه متون و اسناد و مدارک ارزشمندی را برای ترجمه ارائه میدهند. لذا کیفیت ترجمه بسیار حائز اهمیت می باشد. دارالترجمه رسمی بهترین انتخاب برای ترجمه اسناد و مدارک شخصی، هویتی، تحصیلی و شغلی شما است.

ترجمه رسمی, دارالترجمه, دارالترجمه رسمی, دارالترجمه رسمی شهر, دارالترجمه رسمی در تهران

ترجمه رسمی یا حتی ترجمه غیر رسمی چون مقالات، کاتالوگ، برشور، رزومه و ... توسط این دارالترجمه انجام میگردد. ترجمه رسمی همراه با تائید دادگستری و وزارت خارجه می بایست باشد و بیشترین زبان درخواستی برای ترجمه به طور معمول انگلیسی است. از دیگر زبان های پذیرش ترجمه می توان فارسی، کردی، عربی، روسی، زبان ایتالیایی، زبان سوئدی، فرانسه، آلمانی، اسپانیولی، زبان پرتغالی، چینی، ژاپنی، آذری، ترکی، زبان هندی، زبان اکراینی، ترکی استامبولی، زبان کره ای و ... نام برد.

 



دارالترجمه رسمی شهر افتخار همکاری با مترجمین قوه قضائیه و ارائه خدمات در امر ترجمه رسمی و غیر رسمی را دارد. ترجمه رسمی در واقع یک سند بین المللی می باشد.  اسناد و مدارک شخصی افراد، مدارک تحصیلی و هویتی، اسناد ملکی و... همه با ترجمه درست و دقیق و با تایید قوه قضائیه و وزرات امور خارجه ایران صورت میگیرد.

در ادامه پیشنهاد میدم سایت www.tarjome1.com را همواره دنبال نمائید.

ترجمه رسمی, دارالترجمه, دارالترجمه رسمی, دارالترجمه رسمی شهر



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دارالترجمه رسمی و آدرس targeting.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: